Tízmedve

Hahó, itt vagyok!

2018. január 12. - tizmedve

Ez se vagyok, az se vagyok, itt se vagyok, ott se vagyok,
Nem voltam, nem leszek, nem vagyok azok, nem vagyok ezek,
Nem vagyok fent, nem vagyok lent, nem vagyok kint, nem vagyok bent,
Nem öreg, nem fiatal, nem vereség, nem diadal,
Nem keserű, nem édes, nem jóllakott, nem éhes,
Nem gazdag, nem szegény, nem lány, nem legény,
Nem szorgos, nem rest, nem Buda, nem Pest,
Nem ördög, nem angyal, nem halász, nem kardhal,
Nem gyenge, nem erős, nem gyáva, nem hős.
Nem körte, nem alma, nem fűrész, nem balta,
Nem ülő, nem álló, nem horog, nem háló,
Nem cserfes, nem néma, nem ügyes, nem béna,
Nem anya, nem apa, nem ásó, nem kapa,
Nem bölcső, nem sír, nem kéj, nem kín,
Nem semmi, nem bármi, nem senki, nem akárki,
Nem víz, nem tűz , nem tölgy, nem fűz,
Nem kentaur, nem sellő, nem föld, nem felhő,
Nem menetelés, nem tánc, nem szabadság, nem lánc,
Nem farkas, nem bárány, nem isten, nem bálvány,
Nem végtelen, nem semmi, nem durchmars, nem betli,
Nem rossz, nem jó, nem korom, nem hó,
Nem tavasz, nem ősz, nem kisfiú, nem csősz,
Nem osztás, nem szorzás, nem méz, nem korbács,
Nem bálna, nem moszat, nem mos, nem mosat,
Nem olvasás, nem írás, nem nevetés, nem sírás,
Nem zsidó, nem magyar, nem szív, nem agyar,
Nem lét, nem nem lét, nem nyeremény, nem tét,
Nem kevés, nem sok, nem okozat, nem ok,
Nem vak, nem süket, nem vetés, nem szüret,
Nem lehetséges, nem lehetetlen, nem tehetséges, nem tehetetlen,
Nem szépség, nem szörnyeteg, nem szélcsend, nem fergeteg,
Nem minden, nem semmi, nem mindenki, nem senki,
Nem élet, nem halál, nem tanuló, nem tanár,
Nem nap, nem hold, nem vér, nem zsold,
Nem koldus, nem király, nem gyökér, nem virág,
Nem nyár, nem tél, nem tőke, nem bér,
Nem fényes, nem kopott, nem erényes, nem kokott,
Nem éppen hogy, nem éppen még, nem elégtelen, nem elég,
Nem állat, nem ember, nem sivatag, nem tenger,
Nem északi, nem déli, nem automata, nem kézi,
Nem diós, nem mákos, nem éber, nem álmos,
Nem igen, nem nem, nem nemes, nem nemtelen,
Nem meleg, nem hideg, nem Kína, nem Tibet,
Nem öröm, nem üröm, nem ujj, nem köröm,
Nem igaz, nem hazug, nem heveny, nem akut,
Nem boldog, nem boldogtalan, nem halott, nem halhatatlan,
Nem kutya, nem macska, nem komoly, nem csacska,
Nem pokol, nem menny, nem tisztaság, nem szenny,
Nem apáca, nem kurva, nem finom, nem durva,
Nem bal, nem jobb, nem szárny, nem comb,
Nem fekete, nem fehér, nem bor, nem kenyér.
Ki? Ki vagyok? Ki vagyok én?

süti beállítások módosítása