Tízmedve

Boszorkány-repülőkiképzés és a seprűüzemeltetés szabályai

2018. augusztus 09. - tizmedve

b.jpgIdén nyáron Bernard Gui-napokat tartanak a Vatikáni Múzeumban. A híres inkvizítor titkos levéltári hagyatékából a múzeum három eddig ismeretlen ritkasággal kedveskedik: A máglyarakás és -gyújtás alfája és ómegája, A fertő mocsara, avagy a bűnbeesés pozitúrái és egy különleges ritkaság, egy feltehetően royères-i boszorkány cirokseprűjéhez mellékelt kiképzési és üzemeltetési kézikönyv, A Nieuport típusú cirokseprű üzemeltetése és repülőkiképzési terve.

A repülés alapos felkészülést és folyamatos gyakorlást igénylő tevékenység, valahol mindig is sejtettük, hogy ez alól a boszorkányok sem kivételek. Maga a dokumentum a megtalálását követő inkvizíciós vizsgálat jegyzőkönyvének bűnjelmelléklete.

SZENT INKVIZÍCIÓ
Limoges-i Főkapitányság
Boszorkánybűnözés-elleni Főosztály

KIHALLGATÁSI JEGYZŐKÖNYV

Készült Royères-ben 1321. augusztus 8-án, a Kanos Vadkan vendéglő Flamingó termében, a boszorkánysággal vádolt Roxáne Blanc vizsgálata során.

Jelen vannak: Bernard Gui atya, vizsgáló, Léopold Rémy atya, jegyzőkönyvvezető, Jérémie Le Tonnelier, hóhér és Roxáne Blanc, a Kanos Vadkan felszolgálónője.

Gui: – Roxáne Blanc, vádolom önt többrendbeli boszorkánysággal és a repülési szabályok folytatólagos megsértésével.
Blanc: – Ártatlan vagyok.
Gui: – Erre mérget vettem volna. Megkérem Rémy atyát, mutassa be az 1. számú bűnjelet, mely az ön szobájában került lefoglalásra.
Rémy: – Íme, A Nieuport típusú cirokseprű üzemeltetése és repülőkiképzési terve eredeti példánya.

A JÁRMŰ TECHNIKAI ADATAI:

Hossz: 1,56 méter
Súlya: 1,87 kg
Szállítható személyek száma: 1
Teherbírása: maximum 140 kg
Maximális sebessége földközelben/csúcsmagasságon: 110 km/h / 0,2 M
Csúcsmagassága: 11000 méter

ÜZEMELTETÉSI SZABÁLYOK:

A jármű tábori körülményekre tervezett, csekély karbantartásigényű, strapabíró konstrukció. Szélsőséges hőterhelése kerülendő, kemence vagy nyílt tűz melletti tárolása, illetve télen hóember-dekorációként történő felhasználása tilos. Hód- és pocoktartók kiemelten ügyeljenek az állat étkeztetésére és a járműtől történő elkülönítésére: a rágcsálás okozta rongálások jelentősen rontják az eszköz aerodinamikai tulajdonságait, sőt akár teljes repülésképtelenséghez is vezethetnek. Fűrész- és baltaállósága korlátozott, ittas favágók közeledését ne bátorítsa. A farontó gombák és rovarok elleni védekezésként évente egyszer színtelen favédőszerrel impregnálja. A színtelenség különösen fontos kritérium, mivel egy évente gondosan átfestett seprű súlyos gyanú megalapozója lehet. A jármű akár seprűként történő felhasználásra is alkalmas.

REPÜLŐKIKÉPZÉSI TERV BOSZORKÁNYOK RÉSZÉRE

Figyelem! Minden repüléssel kapcsolatos cselekmény megkezdése előtt bizonyosodjon meg a repülési körzet tisztaságáról, a szemtanúk hiányáról. A szemtanúk jelenléte egy esetleges inkvizíciós eljárásban végzetes lehet.

A repülés megkezdése előtti alapozás, gurulópróbák

Üljön fel a járműre a seprűfejnek háttal. A nyelet két kézzel markolja meg, és combjaival erősen szorítsa. Lassan lépkedjen, gyakorolja a figyelemmegosztást, a járművön egyensúlyozást és a tereptárgyak kikerülését. A gyakorlás során a klitoriszból szétáradó kellemes érzés a repülés üzemi velejárója, erőssége a combok szorításával szabályozható. Összpontosítson! Ne hagyja, hogy az ágyékából áradó kellemes bizsergés a jármű irányításától elvonja a figyelmét. Különösen fontos, a „Stop-most!” önuralom-gyakorlat még a földön történő begyakorlása: a jármű egy viharos orgazmus közbeni állóra fékezése – tehát annak minden körülmények közötti uralása. Amennyiben a gurulópróbák során az orgazmussorozatokkal támadó, őrjítő vágyhullámok sem képesek figyelmét a jármű vezetésétől elvonni, ön alkalmassá vált a levegőben végzett munka megkezdésére.

Az iskolakör végrehajtása

Hajtsa végre a felszállást, és emelkedjen 50 méteres magasságig, közben hajtson végre egy 180 fokos fordulót. Ne huligánkodjon! A hosszúfalon szigorúan tartsa a magasságot és a 30 km/órás sebességet. A leszállóhely traverzénél már feltehetően túl lesz néhány orgazmuson, így kitűnő alkalma nyílik a kéj hullámaiban lubickoló, alig-alig működő aggyal történő figyelemfenntartás gyakorlására. Közben ne sikoltozzon, egyrészt, mert az a dekonspiráció előszobája, másrészt telemegy a szája bogarakkal. Forduljon a pálya tengelyébe, kezdje meg a süllyedést, a szélre ügyeljen. Földközelben lebegtessen ki, és stabilan, két lábbal érjen földet. Gyakoroljon sokat, ha az iskolaköri orgazmusokkal vívott csatát megnyerte, továbbléphet a magasabb kiképzési fokozatok felé.

Útvonalrepülés

A navigációs számításokat végezze el, azokat a repülési térképre vezesse fel. A térképet minden repülés után egye meg! – ugye, ön se szeretné, ha az útvonaltérképe később egy inkvizíciós vizsgálat alapját képezné? A navigációs pontokat (folyók, hegyek, hidak) és a tiltott repülési zónákat (kolostorok, katedrálisok, nyilvános autodafék) memorizálja. Elemezze az időjárásjelentést, számoljon széleltérítést, legyen tisztában az útvonalra prognosztizált veszélyes időjárási jelenségekkel (zivatar, hóvihar, alacsonyszintű felhőzet). Hajtsa végre az útvonalat nagy magasságon is. A feladat nehézségét a vágtató orgazmusoktól és az oxigénhiánytól kiütött agy tájékozódáshoz szükséges precíz működésének fenntartása jelenti. Az 5000 méter fölötti repülések végrehajtásához oxigénmaszk használata kötelező! 4000 méteres magasság felett háborítatlanul sikoltozhat, sőt ott már bogarak sincsenek.

Műrepülés

A műrepülés olyan, mint egy eksztatikus égi tánc egy brutális nővel, aki közben, ha nem vigyáz, letépi a fejét. Minden érzékszervre ható, totális élmény. Elsőre csak szolid zuhanásokkal, húzott fordulókkal és leborításokkal kezdjen, hogy eddze az erős túlterhelés alatti orgazmuskészségét. Tesztelje a határait, de vigyázzon, a nagy túlterheléssel végrehajtott manőverek során a vér kiáramlik (miközben be meg pont nem áramlik) az agyba, ezért eszméletét vesztheti. Ha a csőlátás már megérkezett, és a színeket is csak fekete-fehérben látja, ön hamarosan elveszti az eszméletét – mindez tomboló orgazmusháttérben: ez a seprűmanőverezés csúcsa!

Repülés éjjel és bonyolult időjárási viszonyok között

Felhőben vagy éjjel csak C típusú boszorkányvizsgával (vagy afelett) rendelkező pilótanők használhatják, mivel a jármű vakrepülő-műszerezettséggel nem rendelkezik, tehát csak az ösztöneire támaszkodhat. Az éjjel a sötét égen egyedül a csillagok között végzett repülés misztikus, időnként az orgazmust is felülíró csúcsélmény. Óvatosan adagolja, különben függőséget okoz!

Ha ön nappal és éjjel minden időjárási viszonyok között képes bármilyen repülési feladat közben a spontán orgazmusátélésre, úgy elérte az arany kandúr fokozatú seprűvezetői szintet. Innentől az erőfeszítéseit a jártassága fenntartására összpontosítsa, tehát havonta minimum húsz órát töltsön a levegőben. Most kérem, üljön le, helyezkedjen el kényelmesen, és egye meg A Nieuport típusú cirokseprű üzemeltetése és repülőkiképzési terve dokumentációt! – ugye, ön szerint sincs semmi, ami a máglyahalált vonzóvá tenné? Öblítse le – jó repülést!

Rémy atya remegő kezekkel teszi le az üzemeltetési szabályzatot, Gui karvalytekintettel néz, és magabiztosan mosolyog.

– Roxáne Blanc, tud-e bármiféle elfogadható magyarázattal szolgálni, hogyan került ez az irat a birtokába?
– Természetesen. Egyszer a mezőn sétálgattam – épp Malakiás próféta könyvén elmélkedtem –, mikor is sikoltozást hallottam, meg káromkodást, „Rohadt bogarak, hogy a rosseb rágná ki a szívetek!”, és akkor hullott le az égből.
– Hah, milyen ravasz! Miért rejtegette?
– Nagy jó uram, írástudatlan, egyszerű teremtés vagyok, nem tudtam mi áll benne, gondoltam, egyszer majd csak jön valaki, aki felolvassa nekem.
– Hazudsz, valld be, profi repülő boszorkány vagy!
– Ártatlan vagyok, és ezt be is tudom bizonyítani.
– Nocsak, kíváncsian várom.
– Atyám, mint arra már utaltam, írástudatlan vagyok, tehát az írást, ha akarnám se tudnám felhasználni. Ha ennek ellenére boszorkánynak vél, kérem, gondolja végig, vajon egy pedáns, profi, szakmailag elkötelezett boszorka elkövethetne-e egy ilyen amatőr hibát, mint a kiképzési terv meg nem evése?

Gui atya gondterhelten simogatja a szakállát, mint világhírű boszorkányvadász ő is tisztában van vele, egy elhivatott boszorkányról ennél kisebb hiba elkövetése sem feltételezhető. Rémy atyára néz, aki tanácstalanul széttárja kezét, a hóhér, aki egy akasztófaszálkával piszkálja a fogát, pillanatnyi szünetet tart, és kiköp. A vizsgálatot „a tettes ismeretlen” pecséttel zárják le. Mivel mindenki alaposan megéhezett, rögtön a vacsorára váltanak. Roxáne Blanc szolgálja fel a fogásokat, még kedveskedve vigasztalja is a mélabús inkvizítort: „Egyet se búsuljon, atyám, biztos vagyok benne, előbb-utóbb kézre keríti azt a feslett cemendét!” Mindenki fáradt, korán lefekszenek. Már csak Roxáne van ébren, még feltakarít – az írástudatlan, ám kiváló memóriájáról híres lány kéjesen nyögdécsel, az első gurulópróbáit végzi.

süti beállítások módosítása